Hrdinovia

-- C H A T --

Lídri
Empires/Ríša

Warrior/Bojovník

Vylepšovanie brnenia ovplyvňuje vzhľad hrdinu i jeho bojové schopnosti. Na začiatku dostáva veliteľ svoje prvé brnenie. Je obvykle bez akýchkoľvek ozdôb používaných bojovníkmi Impéria, ale spoľahlivo ochráni svojho majiteľa v boji.

Hlava rytiera je detailne chránena oceľovou helmou. Je daná každému, kto sa stane vojakom pešieho pluku. Oceľové šermiarske chrániče na rukách a pásy na ramenách umozňujú voľný a ľahký pohyb, ale na úkor ich odolnosti. Na nohách sú koženné nohavice, aby nestratili rýchlosť v bitke, ale nechránia moc dobre pred tvrdými údermi spôsobenými topánkami pešiakov z kože s prílohami ocele.

Ak sa bude chcieť mladý rytier zlepšiť a nosiť krásne veci, musí sa snažiť. Bude musieť kradnúť brnenie v bitkách, prehlasujúc to ako odmenu za uspešné vykonanie operácie, alebo ich nachádzať pri potulkách a hliadkovaní zemí Nevendaaru.

Výnimkou sú osobné zbrane. Prvý prijatý meč si vojak typicky zaobstará sám, alebo ho získa ako dedičtvo. Rodinný meč, symbol pocty a dôstojnosti každého rytiera Impéria, sa predáva z generácie na generáciu a prisahá sa o jeho úskotlivú starostlivosť. Majstri brnení však meče neustále vylepšujú a niekedy može rytier získať lepšiu čepeľ. V tom prípade prejde prvý meč na niektorého mladšieho člena rodiny, alebo je uložený vo svätyni rodinného hradu.

zdroj: en.akella.ru, preklad z angličtiny: sm.art

Keď vojak cestuje do Nevendaaru na objednávku Ríše, má príležitosť nahromadiť okrem skúseností aj významné materiálne hodnoty. Najprv bude potrebovať získať čo najlepšie dostupné brnenie a zbrane:

Vojak by mal byť na začiatku posilnený Brnením štyroch vetrov. Toto je legendárne brnenie, ktoré umožňuje bojovníkovi pohybovať sa v boji rýchlosťou vetra. Bohužiaľ, brnenie nedokáže zastaviť veľmi silný útok nepriateľa. Avšak jeho ochranné vlastnosti sú omnoho lepšie než bežné brnenia pešiakov.
Ľahké vrchné oblečenie rytiera je nahradené ťažkým, ktoré je viac vystužené a silnejšie, ale nie je tak výhodné v bitke.
Jeho nohavice sú silno utkané a ťažké. To tiež spôsobuje obtiažny a obmedzený pohyb, ale poskytuje dobrú ochranu a chráni v boji nohy majiteľa lepšie než jednoduchá koža.
Keď má rytier príležitosť, môže vymeniť svoju obuv za silnejšiu, oceľou kryté topánky, ktoré sú vynikajúce pre boj, chôdzu a pochodovanie.
Varovaním pre šermiara sú rukavice, ktoré sú slabé a nezachytia úder. Mali by byť nahradené Orlími drápmi, kedykoľvek je to možné. Samozrejme, nájsť tieto rukavice skúsených výrobcov nie je ľahká úloha. Avšak stoja za to, pretože okrem ochrany rúk dajú svojmu majiteľovi tiež veľkú moc.
Ochranná Prilba zúrivosti poskytuje omnoho väčšiu ochranu hlavy, než obyčajné prilby vojakov. Pri pohľade na zúrivu tvár rytiera sa nepriatelia desia a dávaju sa na útek.
Zkusený dôstojník si môže obvykle dovoliť kúpiť jeden Meč krvavého lovu. Tajomstvo výroby týchto mečov, zhotovených z ocele so vzácnym krvavo-červeným leskom, pozná v Ríši len jeden rod. Tieto dvojsečné meče ľahko prerežú takmer každé brnenie a spôsobujú nepriateľom hrozné zranenia.

 

zdroj: en.akella.ru, preklad z angličtiny: sm.art

Na vrchole svojej kariéry si môže rytier dovoliť najlepšie brnenie a zbrane, ktoré sú prístupné len sluhom ríše. Možno ich získať ako odmenu za vernú službu, zmocniť sa ich v boji, kúpiť za ohromnú peňažnú cenu od obchodníka s artefaktami, alebo nájsť v brlohu príšery:

Brnenie odolnosti je vynikajúce brnenie, o ktorom môže obyčajný ríšsky vojak len snívať. Je kalené v Magickom ohni a môže zastaviť útok spôsobený nemagickými zbraňami.
Remeň pokoja poskytuje povestnú odolnosť a dáva majiteľovi pokoj a dôveru v ochranu pred každým prienikom zbraní.
Topánky hnevu, okúzľujúce plameňom červeného draka, sú nie len neuveriteľne silné a ľahké, ale aj viackrát zvýšia silu svojho majiteľa.
Rukavice Totálnej ochrany sú ťažké oceľové rukavice, ktoré poskytujú vynikajúcu ochranu, ale môžu obmedziť pohyblivosť bojovníkových rúk. Skúsení kováči Empíria ich môžu urobiť s minimálnymi obmedzeniami pohybu bojovníka ako je to len možné. Rovnako nohavice ponúkajú omnoho lepšiu ochranu než tkané.
Zázračná Prilba jasných očí je úžasná a dokonale chráni svojho majiteľa v boji. Z vonku sa zdá byť úplne uzavretá bez akýchkoľvek otvorov pre oči, avšak nijak neobmedzuje pohľad.
Majstrovská korunovačná zbraň - Meč odplaty vládcu – je veľkolepý meč, ktorý je snom každého bojovníka. Jeho tvrdosť a sila sú jedinečné medzi ľudskými zbraňami.

zdroj: en.akella.ru, preklad z angličtiny: v príprave

 

Ranger/Strelec

Má rýchle krytie na ľubovoľnú vzdialenosť, prenasledovanie cez lesy a močiare.

Ranger môže splniť každú misiu skautingu, ktorou je poverený. U každého nepriateľa je povestný svojím lukom.

 

Na artworkoch možno vidieť možnosti prezliekania lukostreleckého hrdinu ľudí:

zdroj: dat-media.com/forum

Archmage/Mág

Bývalý Apprentice (učenec), teraz Archmage,
s rastúcim vekom a múdrosťou zistil, že viac sily danej do kúzla znamená menej zostávajúceho času života nepriateľa.

 

Scout/Skaut

Majster lží, úkladov a zrady. Jeden z najodvážnejších agentov Ríše.

Chodí v tme, vo svojom srdci nosí svetlo viery a žiadne informácie nemožu byť pred ním skryté.

 
Legions of the Damned /Légie zatratených

Duke/Bojovník

Jeden z tých, ktorí získali svoj titul v boji. Duke je pravdivý symbol démonickej sily a moci.

Nebojácny a ponurý, vyhľadí rady nepriateľov a zdá sa, že žiadna sila ho nemôže zastaviť.

 

 

 

Archdevil/Strelec

(bližšie informácie zatiaľ neboli zverejnené)

 

 

Councellor/Mág

Záhadný mág, naháňajúci hrôzu, ktorý oddal svoj život kúzlam, aby lepšie slúžil Bethrezenovi.

Jeho skúsenosti sú enormné, znalosti nekonečné a nepozná strach ani zľutovanie.

 

 

Thief/Zlodej

Zlodej je majster prevlekov a špionáže. Plní všetky Bethrezenove príkazy.

Tichý a mlčanlivý, tieň prenikajúci do radov nepriateľov, požierajúci duše a životy. Najviac si cení a túži po cudzích tajomstvách, ktoré odhalí pred tým, než ich zahubí.

 
Elves/Elfovia

F.Liege/Bojovník

Najstatočnejší z najstatočnejších, najodvážnejší z kráľovskej stráže, verný svojej zemi.

Je to bojovník, ktorý bojuje nie len pre svoju kráľovnú, ale aj pre svoju zem.

 

Dryad/Mág

Driády sú stromoví duchovia, ochrancovia lesov. Od samotnej prírody dostali do daru možnosť používania mágie artefaktov.

Nie je jednoduché si predstaviť, čoho je schopná táto navonok krehká mladá žena pre záujmu Aliancie.

 

zdroj: dat-media.ru/forum, preklad z ruštiny: sm.art

Guardian/Strelec

Legenda vraví, že raz za Wardena prisahal na svoju krv a život navždy chrániť elfskú zem. V následujúcej bitke prišiel o zrak, ale jeho prísaha bola taká silná, že sa mu vrátil a mohol splniť svoj sľub.

 

 

Moonshade/Zlodej

Ona je šepot vetra v lístí. Ona je majster podvodu, nevyriešené hádanky, rýchle prsty a nepostrehnuté krádeže v mesačnom svite.

 
The poll :


Main Sources:
official site.d3 fórumdat-media homepagedat-media forumAkella homepage

Release Date
Disciples III:
11.12.2009

1. Expansion:
03.12.2010

System Requirements:
P4 2 GHZ, 512 MB,
GF 6800GT 128 MB

Copyright: 2006-2010 GoF. Design: sm.art
Last update: 12.12.2010




Použité materiály sú prevzaté od spoločností:
.dat, Akella a ďaľších. Všetky práva vyhradené.

Used materials were taken from these companies:
.dat, Akella and others. All Rights Reserved.


Very thanks to
admin of czech
heroes-centrum for
free hosting

najväčšia stránka o sérii Heroes of Might and Magic!