Rasy v Disciples III

-- C H A T --

Zástupy nemŕtvych

Kedysi na juhu, v čarodejníckej krajine Alkmaar, mali obyvatelia schopnosť privolávať duše mŕtvych predkov. V túžbe po pomste ich Mortis pobila a premenila na nemŕtvych. Je to najoriginálnejšia rasa v hre, jej jednotky majú najviac zdravia a útoku, prakticky každý vojak má špeciálny útok.

Z dôvodu absencie strelcov a podporných jednotiek majú problémy v úvode a na malých mapách.

Napriek tomu, že nevedia lietať, sú veľmi pohybliví (napr. strelecký hrdina Nosferatu - najrozporuplnejší hrdina hry, na začiatku slabý útok a zdravie, ale na posledných úrovniach nanáša veľké straty a na ich účet lieči).

Namiesto strelcov majú nemŕtvi Prízraky - paralizátorov s nízkou iniciatívou, vhodných na znižovanie strát proti silným tvorom, napr. Krakenom, a pri dobýjaní miest, kedy paralizujú obrancov.

Majú rozmanitých a mágov - napr. Arcilich má síce malú imunitu voči strelcom ľudí a elfov, ale rýchlo nanáša veľké straty. Upír sa vie liečit a pokiaľ má plné zdravie, dokáže liečiť aj iné jednotky. Po upgrejdovaní na Vampíra má veľmi veľké zdravie.

Osobitú vetvu predstavuje vetva Duchov, ktorá síce útočí len na jednu jednotku, ale môžu atakovať ľubovoľný cieľ, čím nahrádzajú strelcov. Majú aj najväčšiu imunitu od útokov so zbraňou, ktorými útočí väčšina jednotiek v hre. Preto sú vhodní na súboje zblízka proti strelcom, liečiteľom a mágom. Možno ho upgrejdovať na Prelud, ktorá svojim jedom robí skazu v radách obrancov miest, alebo Tieň, ktorý oslabuje útok protivníkov, a tak ich zbavovať kľúčových tromfov.

U vojakov sú dve vetvy. Templári majú menej úrovní, vďaka čomu sú vhodnejší na menšie mapy a majú ochranu od elementárnych útokov. Fantóm je veľmi silný s veľkým množstvom zdravia. Okrem toho má možnosť paralyzovať nepriateľa na niekoľko chodov, čím podstatne znižuje straty a je vhodný proti trpaslíkom a démonom, ktorí majú veľmi silných bojovníkov s nízkou iniciatívou. Sú vhodní aj proti obrancom hlavného mesta, hlavne v kombinácií s Prízrakmi.

Unikátne sú u nemŕtvych aj podporné jednotky. Patria k nim Nekro-draci, dvoj-slotoví mágovia s veľkou zásobou zdravia. Môžu sa vyvinúť buď na silného Drakolicha alebo jedovatého Hada, vhodného v mapách s veľkým počtom miest.

Ich špeciálna jednotka je síce veľmi drahá, ale má absolútnu imunitu voči fyzickým útokom a hodí sa hlavne na obranu strategicky dôležitých miest.

V magickej knihe majú málo podporných kúziel, ale zato najširší arzenál oslabujúcich a útočných. Veľmi užitočné sú aj napr. privolávané jednotky Nightmare a Thanatos. Predovšetkým treba spomenúť jedno kúzlo - Imunita voči zbraniam. Je síce prístupné len Lordovi-mágovi, ale jeho unikátnosť a sila odčiňujú všetko. Pomocou tohto zaklínadla možno urobiť armádu imúnnou v prvom kole. Na konci kola ochromíme nepriateľa Fantómom a bude možné ich porážať bez strát. Zaujme aj kúzlo 1. úrovne Červená škvrna, ktorá stojí len 100 jednotiek many a odoberá všetkým nepriateľským jednotkám 50 jednotiek zdravia. To je super zbraň proti démonom s ich Gorgulami a ľuďom s ich Paladinmi.

zdroj: nevendaar.com, preklad a úprava: sm.art

See also:

Undead Units and Leaders
Undead Theocracy
Undead Locations

The poll :


Main Sources:
official site.d3 fórumdat-media homepagedat-media forumAkella homepage

Release Date
Disciples III:
11.12.2009

1. Expansion:
03.12.2010

System Requirements:
P4 2 GHZ, 512 MB,
GF 6800GT 128 MB

Copyright: 2006-2010 GoF. Design: sm.art
Last update: 12.12.2010




Použité materiály sú prevzaté od spoločností:
.dat, Akella a ďaľších. Všetky práva vyhradené.

Used materials were taken from these companies:
.dat, Akella and others. All Rights Reserved.


Very thanks to
admin of czech
heroes-centrum for
free hosting

najväčšia stránka o sérii Heroes of Might and Magic!