O hre-- C H A T --Spor mezi bohmi stále trvá, bez náznaku prestávky od dôb vzniku Nevendaaru. Vládnuci osudom obyčajných smrtelníkov, ich stúpenci horlivo následujú príkazy svojich božstiev a ich nevyhnutnou odmenou je smrť na bojisku, pešiaci v nezmieriteľnom a neľútostnom smede po pomste a krvipreliatí. Ako nenávisť medzi bohmi rasie, tak rastie aj počet hrobov, rozsiatych všade po krajine, zatiaľ čo prímeria sú porušované bez jediného nánaku ľútosti. Svet je prehnitý nečestnými vzburami a bohovia sú pripravení nevýslovnému, rozhodnutiu obetovať svoj výtvor, ich životy – len súčasť ich plánov. Beda! Boli časy, kedy milovali svoje stvorenia. Padajúca hviezda osvietila oblohu Nevendaaru ako symbol zo starovekých legiend... Ale bol ten anjel naozaj poslaný Highfatherom? Pri cestovaní po územiach Nevendaaru Inoel porozumie tomu, aké je to žiť a cítiť. Obklopujúci svet sa pre ňu stáva živým a ona sa do neho zamiluje. Hlboko vo svojom srdci začína pochybovať o svojom poslaní. Teraz je pripravená chrániť Nevendaar a postaví sa svojmu pánovi Izerilovi. Ten požadoval zničiť Nevendaar a vytvoriť svoj vlastný svet, ktorý by bol omnoho viac obdivuhodný a hodnotný Highfatherovej pozornosti. Tentokrát sa stretnú tri rasy: Říša, Légie zatratených a Elfská Aliancia. Každá iného pôvodu, rôzne unikátne jednotky, parametre, schopnosti, taktiky. Čelia kampaniam, pretkanými úlohami s bohatým príbehom. Najskôr v Ríši, ďalej cesta vedie do nehostinných krajov Légie a končí na Elfskej zemi.
GrafikaProstredie Virual Dream pomáha vyvíjať D.Demjakovskému ďalší programátor - Ilja Frolov. Hra bude určená pre grafické karty DirectX 9 a vyššie, pričom postavy aj budovy budú obsahovať v priemere približne 5000 polygónov a na obrazovke bude naraz v priemere 200000 polygónov. Pre animácie bol použitý Motion Capturing. Okrem pochmúrnej gotickej atmosféry sa objavia miestami aj jasné farby Hudba a zvukyO hudbu sa stará hudobný skladateľ z Minska Sergej Chmelevskij. Zvuky vyvíja štúdio Onixmusic z Voroneže. Hudbu pre hru nahrá profesionálny orchester. Bude sa dynamicky prispôsobovať dianiu v hre Systémové požiadavkyHra je momentálne optimalizovaná pre Core2 2.8, 2Gb Ram, ATI 1950 (ale pôjde aj na 5-rokov starej ATI 9500) Hra by mala bez problémov bežať na hardware strednej triedy, predovšetkým by mala videokarta disponovať shadermi 2.0 - možno hrať aj na slabších zostavách, ale v zobrazení budú potom vypustené niektoré detaily a efekty DatadiskyPotom, čo bola odmietnutá svojim milovaným manželom Galleanom a strávila mnoho rokov v samote, Mortis, nehmotná bohyňa nemŕtvych, znova povolala svojich bojovníkov k tomu, aby učinili plány neznáme pre kohokoľvek okrem nej...
Říše, která byla hrozně mučena a těžce poražena při boji s Elfskou aliancí, si hojí zranění, trpaslíci se přesunuli hlouběji do vysokých kopců a dlouho o nich nikdo neslyšel. Pouze u Elfů se zdá, že žijí plodný a úspěšný život, zkoumají a znovuzískávají území, která jim Říše obsadila. Démoni se usiljí o stejné hodnoty jako před lety - pomsta, chlad a odpor, síla, odolnost a neomezenost. Hluboce se zapojí do přinášení chaosu a zkázy. Jejich obvyklá strategie při útoku na nepřítele je v náhlých objevení se na povrchu, zapalování vřesovišť a poté rychlé zmizen před tím, než stihne protivník zareagovat. Zřídkakdy se pustí do více výzev či masivnějších útoku, protože je pro Bethrezena příliš těžké udržet naráz tolik otevřených portálů. Ubírá to příliš mnoho síly. Setkáme se s naším starým přítelem Ashkaelem, démonickým hlavním strážcem a mnohými dalšími jednotkami, s kterými jsme se již seznámili. Většina z nich je pyšná na svůj nový vzhled a výbavu, nicméně budou rozeznatelní |
The poll :
Main Sources: Release Date System Requirements: |
Used materials were taken from these companies:
.dat, Akella and others.
All Rights Reserved.